četrtek, 4. november 2010

SPLOŠNA PLOVBA - PRAVI RAZLOG ZA ZAPRTJE: 1.DEL; Pismo Pahorju

 Dejanski vzrok za moje priprtje je razkritje vseh nečednih poslov  primera Splošne plovbe, s katero so se okoristili mnogi - Marjan Mikuž je samo orodje za uresničitev scenarija! Sprejel je ponudbo tajnega policijskega ovaduha in podal lažno kazensko ovadbo zame, tako se je tudi zaščitil, saj ga nihče sodno ne preganja čeprav dolgoje milione €.


SPLOŠNO PLOVBO SMO SANIRALI S 75 MIO $ -  VSI DAVKOPLAČEVALCI, SANIRANO, BREZ DOLGOV SMO JO PODARILI TUJCU IN DOMNEVNO JE NEZNANO KAM IZGINILO 300 MIO €; TOČEN ZNESEK BOMO MORDA IZVEDELI V REZPLETU ŠTEVILNIH TOŽB. GROZLJIVE SO UGOTOVITVE RAČUNSKEGA SODIŠČA, KI JE DETAJLNI PREGLED NAREDILO NA MOJO POBUDO, KI SEM JO PODAL PRED SKORAJ DVEMA LETOMA, KOT POSLANEC POSLANSKE SKUPINE SNS, DZ RS. TUDI AKTUALNA VLADA JE GLOBOKO VPLETENA. ZANIMIVA JE UGOTOVITEV DRŽAVNE PROTIKORUPCIJSKE KOMISIJE POD VODSTVOM DRAGA KOSA, KATEREGA SO ZAMENJALI Z DOVČERAJ DESNO ROKO KRESALOVE. ZAKAJ ŽE? 
ALI BORUT VE KDO JE G. UTENKAR, G. SAJIČ? ČE NE VE, BO IZVEDEL NA MEDNARODNEM SODIŠČU!
PAHOR NE REŠUJE SLOVENIJE, AMPAK POSKUŠA BITI VŠEČEN EUROPI IN EUROPSKIM LIDERJEM, NJEMU JE MALO MAR ZA SLOVENIJO, RAČUNA NA DOBRO SLUŽBO V BRUSLJU.

 
SREČKO PRIJATELJ
Ankaranska c. 3, Koper
VLADA REPUBLIKE SLOVENIJE
PREDSEDNIK VLADE G. BORUT  PAHOR – osebna vročitev
Gregorčičeva 20, 1000 Ljubljana

Koper, 4.10.2010


Spoštovani Borut !

Dovolil si bom, da te tikam, ker sva bila na ti vedno, se oproščam če ti to ni ravno povšeči.
Svoje situacije ne bom razlagal podrobno ,ker ti je prava vzročna povezava teh dogodkov  zelo dobro poznana.
Oba dobro veva, da sem zaprt z ukano in skrbno pripravljeno prevaro ter da za to ni pravega pravnega vzroka. Seveda bom moral to dokazati po pravni poti, niti ne na našem sodišču temveč v tujini. Naj vseeno poudarim!
Vzrok mojega pripora je Splošna plovba!
Ne bom dolgovezil in ne bom ti tratil časa, sporočam pa ti, da so zame samo dve možnosti:
1.            Da se me neha maltretirati in se mi odpravi pripor, ki je nezakonit in nepotreben. S tem se mi omogoči, da vidim družino, bolno invalidno mamo, ki je za enkrat še živa (ne vem koliko časa še bo), da se branim iz prostosti in da do pravnomočnosti sodbe lahko uredim mojo načeto zdravstveno stanje. Nujno moram namreč na operativni poseg, katerega pa mi sodnica, ki ji je to naročeno ne dopusti. Nikomur nisem nič storil in nikogar ne ogrožam ter nikomur nič ne dolgujem. Moj dolžnik, ki je moj ovaditelj; z lažno ovadbo je moj stvarni dolžnik in za to so podpisane ustrezne listine in materialni in stvarni dokazi. Teh dokazov sodišče pri presoji in sojenju ni hotelo upoštevati. Torej ni res, da sem kadarkoli zahteval nekaj kar mi oz. nam poslovni partner ne bi bil dolžan!
2.            Ostane mi pravna možnost. Razkritje vsega ozadja pri prodaji Splošne plovbe - poudarjam vsega ozadja! Vložili bomo tožbe in pritožbe na mednarodna sodišča. Ne bom poudarjal kdo, kaj in kako je vpleten v to zelo nezakonito in ne transparentno prodajo, ker ti je to zelo zelo dobro poznano. Oba veva, da je ta afera velikih razsežnosti in presega okvirje »Patrije«. Ni mi potrebno  odgovarjat na to moje pismo lahko molčiš, kot si molčal do sedaj, vedi pa, da v tej zadevi nisem sam in da problem, ki ni majhen lahko rešimo samo dogovorno.
Sam lahko izgubim samo še življenje, čast, ponos, ugled in zdravje ste mi že vzeli.
Ostala mi je družina, neizmerna volja in ogromno prijateljev, ki me podpirajo. Lahko me še naprej držite zaprtega, kot žival v kletki, a vedi dragi Borut nič ne bo rešeno s tem, tudi če mene ne bo, bo  ta problem uvidel luč pravice!Preveč nas je, ki delamo na tem - s srcem in z neizmerno voljo. Predlagam, da se usedemo in pogovorimo - še je čas Borut.


Lep pozdrav!

Prijatelj Srečko



5 komentarjev:

  1. Malo za glodat....

    Mogoče bi bilo potrebno primerjati sojenje S.P. z primerom čista lopata, ko se je policaj vse skupaj izmislil ne. Seveda moraš biti v pravi stranki, pa se ti ne more nić zgoditi.

    OdgovoriIzbriši
  2. rezplet*

    europski*

    europskim*

    milioni*

    G. Srečko Prijatelj, upam, da tega niste pisali Vi osebno, ker bi to pomenilo, da gre 19-letniku slovenščina bolje od Vas.
    Aja, in pisanje z velikimi črkami na internetu pomeni nevljudno vpitje. Stara navada je očitno železna srajca.
    Se opravičujem, ponavadi ne komentiram blogov, ki sem jih zgolj preletel, toda dejstvo, da dela (sedaj že skoraj bivšemu) "poslancu DZ" slovenščina takšne težave, je dejansko nesramno.

    OdgovoriIzbriši
  3. No,no g.anonimni, pustimo malenkosti, vsebina je važna, ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesoljna Slovenija

    Naj vam povem nekaj iz rubrike "Še pomnite tovariši"

    Pisalo se leto 1991, ko so okupatorski tanki JNA orali ceste po Sloveniji. V arhivih bi se že našla novica, da je bil prav g. Srečko Prijatelj med prvimi, ki so se javno izpostavili okupatorski vojski in vojski privržencev Miloševičevega režima, ki so bili pomešani med zavednimi Slovenci. Iz tistega časa je verjetno tudi znameniti kalašnikov, ki ga obramba barabina Mikuža pridno izkorišča v svojo korist. V vojni se je treba boriti z orožjem, ne. Ni bilo veliko pogumnežev, ki so žrtvovali svoje življenje za to državo, saj bi v primeru zmage okupatorja Srečko prebival v kakšnem zaporu v Paračinu ali Vranju. To sem napisal v opomin vsem tisti, ki pozabljajo zgodovino.Da nebo pomote, pred zakonom smo vsi enaki.

    Spoštovani poslanec, želim ti vse dobro in upam, da ti bodo omogočili bolj pravično sojenje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo blogerji

    Verjetno bomo na tej strani vsi anonimni, saj se ni dobro preveč izpostavljat. Tudi jaz imam eno iz zgodovine v prid priprtemu poslancu.
    Kdor živi blizu meje z Italijo dobro ve, kakšno politiko priseljevanja ima naša zahodna soseda. Biti zaveden še ne pomeni biti populist in Srečko Prijatelj je večkrat opozoril na velike apetite po slovenskih ozemljih, da ne govorimo o sprevračanju zgodovine, težavah slovenske manjšine v Italiji, dvojezičnih tablah, fojbah in še bi se kaj našlo. Javno je opozarjal na dejstvo, da bo razprodaja slovenske zemlje na dolgi rok prinesla italjanske vrtce, šole, skratka tako kot je bilo v času fašizma.
    Vsa čast priprtemu poslancu za domoljubne geste, ki pa mu v tej državi prav nič ne pomagajo. Kako je že rekla sodnica, ker je poslanec, bi moral biti za vzor, zato tako velika kazen. Kaj pa vse zgoraj napisano ???

    Držim pesti zate, zdrži!!!

    OdgovoriIzbriši