torek, 22. marec 2011

pismo poslancem, o presoji poslanske funkcije

Spoštovane kolegice, kolegi, predsednik Državnega Zbora, vodje poslanskih skupin.

Z velikim razočaranjem ugotavljam, da bo kljub moji jasni obrambi pred sodiščem, kateri ni bilo dovoljeno predložiti nobenih dokazov ali prič, obveljalo dejstvo, da bom brez možnosti obrambe, obsojen pravnomočno za dejanje, ki ga nisem storil. Poleg velikega osebnega oškodovanja sem ponižan, prevaran in osramočen. Zaprt, ker sem opozarjal na nepravilnosti, goljufije in kriminal v gospodarstvu, v katerega je vpletena smetana slovenske politike. Zavedati se je potrebno, to polagam na dušo predvsem sodišču, tožilstvu in policiji, ki so tokrat na strani kriminala, da NAMEN, KI STOJI ZA DEJANJEM DOLOČA NJEGOVO POSLEDICO.

Moji argumenti, moje besede, se v Republiki Sloveniji ne smejo navajati, poslušati in o njih se ne sme govoriti. Vendar vam z gotovostjo povem, da jih bo obravnavala tujina.

Kakor kaže, bom brez vsakršnih težav razrešen s funkcije poslanca Državnega Zbora Republike Slovenije. Kot zadnja možnost, mi za branitev moje nedolţnosti ostaja samo še Varstvo zakonitosti na Vrhovnem sodišču, na katerega razsodbo, pa Državnemu Zboru Republike Slovenije ni potrebno čakati. Ob tem naj spomnim na izrečene besede predsednika Državnega Zbora g. Pavla Gantarja, ko je komentiral nezakonito priprtje sodnika Škobrneta. Izrazil je namreč, veliko mero razočaranja in sočutja. Ob moji aretaciji, ki se je zgodila na povsem enak način in priprtju preden je o tem odločal Državni Zbor, pa je izrazil strinjanje s postopkom in me obsojal, še preden je sploh vedel česa sem obtožen, torej brez kakršnekoli podlage.

Vrhovno sodišče je v mojem primeru ţe prvi mesec pripora ugotovilo ustavno kršitev, s katero sem vas tudi seznanil. Prepričan sem, da prav nobenega izmed vas ne zanima moja usoda in prav zaradi tega bi vas rad spomnil, da sem v Državnem Zboru večkrat odkrito govoril o delu toţilstva, sodišča in policije na primorskem. Tako v prejšnjem, kot v zdajšnjem mandatu. Takratni predsednik Vrhovnega Sodišča Republike Slovenije g. Testen, je tudi odobril revizijo dela sodišča v Kopru.

O domnevni vpletenosti sodišča v prodajo Splošne Plovbe, Istrabenza, Kolinske, MIP-a in o skrivnostnem izginotju 1.500 mio evrov sem obvestil tudi Predsednika Vlade Republike Slovenije. Predložil sem mu tudi jasne dokaze o tem da se je s strani Splošne Plovbe preko Luke Koper prevažalo in prodajalo orožje za Angolo, pa se zdi, da to vseeno nima nobenega pomena.

Jasna opozarjanja policistov PU Koper o vpletenosti Policije v gospodarski kriminal so ostala neraziskana.

Zaradi moje vztrajnosti in opozarjanja sem zaprt in obsojen na podlagi skrbno načrtovanega konstrukta. Nič se ni storilo niti po tem, ko sem v Državnem Zboru opozarjal, da se grozi meni in moji druţini. In tudi danes, ko se groţnje še vedno niso končale, se ne stori čisto nič, čeprav so storilci znani in naznanjeni Policiji. Slednje je povsem razumljivo, saj so ti ljudje tajni policijski sodelavci, ravno tako kot tudi moj tožnik. Isti človek, ki državi dolguje milijone evrov in je bil s strani Policije spoznan za storilca kaznivih dejanj še preden je postal tajni policijski sodelavec. Dolga do mene mu za enkrat ni potrebno vrniti, pa čeprav je ta stvaren in evidenten. Taka je pač praksa za tajno policijsko sodelovanje.

Spoštovane poslanke in poslanci tudi v tem segmentu so milijoni evrov nikoli vrnjenega državnega denarja.

Živimo pač v državi, kjer se kriminal brati s policijo, tožilstvom in sodiščem ter vladno politiko.

Sam bom pravico iskal v tujini. Nikomer od vas ne želim, da bi vas zaradi vestnega in poštenega dela usoda tako tepla.

Še preden boste glasovali o moji razrešitvi se vam zahvaljujem za sodelovanje v šestih letih dela v Državnem Zboru Republike Slovenije.

Koper 14.3.2011 Srečko Prijatelj

1 komentar:

  1. Kaj pa 330.000 € ali koliko že (in to le tokrat) v kuverti? Človek a se zavedaš kako težko živi, kaj živi, životari - na desetisoče ljudi v tej majhni državici, a se tebi meša, da ne vidiš sveta okrog sebe?! In ti ljudje so pošteni, pa še delajo za mizerne mezdice ali pa sploh ne delajo ker nimajo kje! Sicer pa, tudi sam ob taki vsoti ne bi razumel sveta tam spodaj ma kje neki, saj se ti utrga od vsega tega denarja in postaneš kot ene vrste nesmrtni! Kot Superman, tako se tudi obnašajo vsi, ki so v teh vodah! Le poglejmo mafijskega psa Thalerja..aroganca, prepotentnost, večvrednost! In da ste takšni kot ti (in še na stotine jih je v tej mikroskopski državici), ki ste izželi in izropali kar se je ustvarilo v 50 letih?! Nmesto, da bi se boril za ljudstvo kot ste v stranki SNS zapisali v svoj ustanovni program! Ma pač zapisali ste a ne, kdo pa je že mislil s tem resno?! Saj ne morem verjet. In še vedno ima g. Prijatelj poslanski mandat?!? Pa ta država ni niti malo normalna. Z istim dnem ko so ga dobili bi se moral mandat črtati pa saj to je jasno! Jasno, v eni normalni državi ne pa v tem kurniku! Navadnemu državljanu bi sodnik butnil za tako vsoto 20 let in več zapora. 3 leta zapora dobi tisti, ki je lačen in nima denarja in si ukrade v trgovini pašteto in kruh!! Tako je s tem dragi moj. Edino kar še močno bode v oči je dejstvo, da še ni v zapor priromal Jelinčić...za enih 10 let bi že moral kaj vse počne ta model in kaj govori vseh 20 let! Se pa strinjam z enim in dam Prijatelju prav, mafijca Mikuža prijeti, obsoditi ampak kaj ko je model iz vladne mafije, ki ga ščiti. Vsa SLO je trda MAfija..pa saj to že govorijo Italijani, Avstrijci, Nemci - vsi! * Nekoč Partijci danes Mafijci! *> Robert

    OdgovoriIzbriši