torek, 16. november 2010

IZJAVA ZA JAVNOST 16.11.2010


Izjava za javnost:
Poslanci vladajoče koalicije so potrdili zakon o malem delu, ki bo še povečal revščino in še dodatno zmanjšal dostopnost do študija mnogim mladim ljudem. Ker se sestavlja črna lista poslancev, ki ne bo v ponos tistim, ki so glasovali in bodo glasovali za zmanjševanje pravic delavcev in študentov želim javno povedati, da sam nikoli ne bi glasoval za tak koncept zakona, ki študentom zmanjšuje možnost dostojnega življenja. Večkrat sem že javno izjavil, da socialni demokrati postajajo socialni demonterji  in od socialne Slovenije je ostala samo še črka S, kar je lahko tudi kratica za samovoljo.
S Pahorjevo samovoljo se v Sloveniji sprejema vse od pokojninskih reform do delavskih pravic.
To je že drugo pomembno glasovanj, ker mi je nezakonito z policijskim konstruktom odvzeta prostost in tako onemogočeno delo v parlamentu. Prvo veliko sprenevedanje pri glasovanju za samostojni Ankaran je pokazala kar Pahorjeva SD, ko je poteptala referendumsko odločitev Ankarančanov. Če bi imel možnost biti na seji bi Ankaran že imel občinski svet in župana. Kot sem že velikokrat povedal bi namreč spoštoval referendumsko voljo Ankarančanov. Naj spomnim, da je pri glasovanju manjkal samo en glas.
Zanima me, kako bo potekalo glasovanje o proračunu? Velikokrat sem v parlamentu govoril, da se bo zaradi vedno večjih pritiskov in kratenju pravic ljudem v neposredni proizvodnji zgodil zakon ulice. Ko bo ljudem prekipelo  in jim bo zmanjkalo kruha in toplote v domu bodo sami poskrbeli za selitev samovšečnega g. Pahorja z Gregorčičeve ulice, tudi to sem že javno povedal a morate mediji taka sporočila za javnost vreči v koš. To je moderna svoboda govora .
Tudi v domačem okraju  predsednika Vlade g. Pahorja v nekdaj  cvetoči Novi Gorici, sedaj ostajajo samo še pogorišča od nekdaj uspešnih podjetij kot so HIT, MIP…..
Borut! Zbudi se! Nismo se borili za tako Slovenijo!

Srečko Prijatelj

1 komentar:

  1. Sem z Gorenske, sicer nisem vaš volilec, ampak to kar počnejo z vami je svinsko. Če je vse to res kar ste napisali in nimam razloga, da vam nebi verjl me je sram da živim v taki mafijski državi!

    OdgovoriIzbriši